2015. november 12., csütörtök

Ambrus  Valentin véleménye:

Nagyon tetszett ez a 4 hét.
Főleg hogy minden hétvégén elmentünk valahova, megünnepeltünk egy születésnapot meg még holnap egy másikat.
Nagyon élveztem kint dolgozni és a cégnél új barátokat szerezni. Kicsit nehezen ment a kommunikáció közöttünk, de valahogy mindig megoldottuk.
Voltak vicces helyzetek a cégnél és a lakásban is egyaránt.
Hiányozni fog Spanyolország, de minden jónak vége lesz egyszer.
Örülök, hogy hétfőn már a magyar barátokkal találkozom.

Czeglédi Martin:

A négy hét alatt amíg itt voltam, rengeteg minden történt. Sok dolgot megtudtam a spanyolokról mint emberekről és mint népről is. Megnéztük Sevillat, Jerezt, Cádizt és az Atlanti-óceánt is. Alaposan körülnéztünk mindenhol, és nagyon szép városok. A gyakorlati helyen szinte egyből befogadtak, és munkába is állítottak. Nagyon kedvesek és segítőkészek, rengeteg új dolgot tanultam a gyakorlat során, nagyon jól éreztem magam, és szeretnék még ide vissza jönni. A szálláson nagyon jók voltak a kaják és a hangulat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése