2015. november 12., csütörtök

 Fekete Balázs bejegyzése:

Nagy lehetőséget ad az ERASMUS+  pályázat hogy kiszakadjunk a jól megszokott munkakörnyezetünkből és megismerjünk más munkakörnyezetet.
Én amikor megtudtam hogy mehetek részben örültem is és részben kicsit aggódtam is hogy mi lesz ha nem lesz jó.
Végül nem bántam meg hogy jelentkeztem és hogy eljöttem Jerez de la fronteraba.
A város nagyon szép, sok nevezetességgel.
Az emberek mindig nagyon segítőkészek és vidámak.
Az idő az tökéletes nincsen sem nagyon meleg sem nagyon hideg, bár az emberek kicsit furán néznek amikor rövid nadrágban és pólóban mászkálunk míg a többiek már a,, téli ruhájukban,, vannak.
A munkahelyen nagyon családias a légkör ha segítség kell örömmel segítenek és megmutatják amit kell.
Sajnálatos módon letelt a 4 hét és már készülődni kell a haza útra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése