2015. november 12., csütörtök

Szedeli Bálint bejegyzése:

Október 19-én (hétfőn) hajnali 4 órakor indultunk. Mivel messze lakom, ezen a napon a kollégiumban aludtam. A buszon fáradt voltam, de hamar kiértünk a reptérre. A reptér hatalmas, mivel még repülővel nem utaztam, ez nagy élmény volt nekem. Sokat kellett várni, hogy felszálhassunk a repülőre, de megérte, mert nagyon szép volt a kilátás. Most már elmondhatom azt is, hogy láttam az Alpokot. Az átszállás miatt voltam Mallorcán is, itt egyből átszálltam a spanyol gépünkre, ami Jerez de la Fronteraba szállított bennünket. Az út rövidebb, a leszállás pedig jobb volt. Megérkeztünk a szállásra, és mindenki elfoglalta a szobáját. Ezután elmentünk boltba, főztünk és ettünk. Másnap mentem állásinterjúra, ahol féltem egy kicsit, de nem volt probléma. Harmadnap délután négykor kezdtem dolgozni. Szerencsére az a hét gyorsan eltelt. Hétvégén Cadizban voltunk, ahol sok mindent megnéztünk, és az Atlanti-óceánban is fürödtünk. Hétfőn kezdődött a munka, ami fárasztó, de jó volt. Hétvégén itt a városban néztünk körül. Vasárnap volt Hallowen, és ezért a többieknek hétfőn nem kellett dolgozni menni, de nekem igen. Később kiderült, hogy mégsem kell menni, így én is otthon maradtam. A többi hét ugyanígy telt, csak más helyeken jártunk, például Sevillában. Véleményem szerint itt nagyon bejövök a lányoknak, ezt a többiek és én is tapasztaltam.
Ez a lehetőség nagyon jó és hasznos volt. De kár, hogy már vége lett. Nagyon köszönöm, hogy ide kijutottam, és sok élményt szerezhettem. Remélem, még kijutok ide. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése